Edukacije

Neke od od oblasti digitalnog marketinga za koje su naši prethodni učesnici edukacija bili najviše zainteresovani su:

⦁ Osmišljavanje digitalne marketing strategije
⦁ Kreiranje sadržaja za društvene mreže
⦁ Određivanje ciljne grupe i targetiranje na društvenim mrežama
⦁ Kreiranje kalendara objava
⦁ Otvaranje i podešavanje Facebook stranice
⦁ Kreiranje sadržaja za Facebook stranicu
⦁ Facebook Ads Manager – detaljna analiza alata za plaćeno oglašavanje na Facebook-u i Instagramu
⦁ Facebook targetiranje ciljne grupe
⦁ Facebook analitika – analiza rezultata marketing kampanje na Facebook-u
⦁ Otvaranje i podešavanje Instagram stranice
⦁ Kreiranje sadržaja za Instagram stranicu
⦁ Kreiranje Instagram reklama
⦁ Povećanje broja pratilaca stranice. Influenseri i blogeri.
⦁ Otvaranje i podešavanje LinkedIn stranice
⦁ Kreiranje sadržaja za LinkedIn stranicu
⦁ Povećanje vidljivosti objavljenog sadržaja na LinkedIn-u i povećanje broja pratilaca
⦁ Upoznavanje sa Google AdWords platformom za internet oglašavanje
⦁ Postavljanje cilja kampanje, izbor tipa kampanje i izbor formata oglasa
⦁ Postavljanje Search kampanje
⦁ Postavljanje Display kampanje
⦁ Postavljanje Video kampanje (Youtube kampanje)
⦁ Analiza rezultata i optimizacija kampanja

Šta dobijate jednom ovakvom obukom?


Potpuno osposobljavanje za osmišljavanje digitalnog nastupa i sprovođenje kampanja na društvenim mrežama ili putem Google Ads alata.

Zajednički, praktičan rad na konkretnim primerima.

Podršku u smislu odgovora na postavljena pitanja i nakon završetka edukacije.

Kompletan materijal sa obuke.


Teme obuka, kao i vremensko trajanje obuka, zavise od zahteva klijenta.
Takođe, predavanja prilagođavamo nivou znanja polaznika, tako da organizujemo edukacije za početni ili napredni nivo znanja o digitalnom marketingu.
Grupne obuke se organizuju za grupe do 20 ljudi.
Individualne obuke organizujemo prema zahtevu klijenta.


PREDAVAČ – dr Ana Knežević


Ana Knežević je doktorirala na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu, u oblasti analize podataka. Digitalni marketing je profesija koja spaja Anine dve velike strasti – analitiku i kreativnost. Ovim poslom se bavi poslednjih 6 godina i uspešno je realizovala marketing kampanje za više od 30 klijenata iz različitih industrija.
Ima diplomu Digital Marketing Institut-a iz Dublin-a (Irska). Poseduje i Google Ads sertifikate.
Vlasnik je digitalne marketing agencije Story Factory.